loading...
دانلود دونی (فیلم و سریال)
admin بازدید : 783 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (1)

توجه! این مقاله دارای اسپویل های شدیدی است. چنانچه به اسپویل حساسیت دارید از خواندن این مقاله پرهیز کنید.

همانطور که می‌دانید سریال «ارو» (Arrow) چند سالی است که از شبکه‌ی CW پخش می‌شود و جزو اولین سریال ها با زمینه ی کامیکس در چند سال اخیر بوده است. اولین قسمت این سریال در سال 2013 پخش شد و با استقبال خوب بینندگان همراه بود. از دیگر سریال های هم خانواده با آن میتوان به دو سریال “The Flash” و “Constantine” اشاره کرد . اولین قسمت از فصل جدید این سریال در تاریخ 11 اکتبر 2015 پخش خواهد شد.

در ادامه تحولات اساسی فصل 4 را که باعث نزدیک شدن شخصیت اصلی به ریشه ها میشود بررسی خواهیم کرد…

 

الیسیتی (Olicity):

از اتفاقات مهم فصل 3 که در فصل 4 هم همچنان ادامه دارد رابطه‌ی رومانتیک بین الیور کویین و فلیسیتی اسموک است بطوری که پس از 3 فصل سردرگمی (و تجربه کردن تمام بازیگران فیلم!) الیور به جفت مناسب خود رسید و در قسمت آخر فصل 3 با خوبی و خوشی با فلیسیتی به سمت افق حرکت کردند.

احتمال زیاد در فصل 4 هم شاهد همین رومانس باشیم ولی رومانس جدید بین شخصیت ها خیلی دور از انتظار نیست و این مطلب وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم در کامیکس‌های گرین ارو، رومانس اصلی بین الیور کویین و داینا لاورل لنس (Black Canary) است. پس امکان به هم خوردن رابطه ی الیور و فلیسیتی وجود دارد. (هرچند سریال خیلی به ریشه ها پایبند نبوده)

Arrow -- Image Number: ARR_S4_FIRST_LOOK_V4 -- Pictured: Stephen Amell as The Arrow -- Photo: -- JSquared Photography/The CW -- © 2015 The CW Network, LLC. All rights reserved.

تصویری منتشر شده از فصل 4

ری پالمر (The Atom) :

از دیگر شخصیت های مهم سریال ری پالمر است که در قسمت اخر فصل 3 دیدیم آزمایش هایی ناموفق (!) بر روی ویژگی جدید لباس اتم داشت. (در کتاب های کامیک مهم ترین ویژگی شخصیت اتم قابلیت کوچک شدن فوق العاده زیاد است.) با توجه به تریلر منتشر شده از سریال «افسانه های فردا» (Legends of Tomorrow) اتم توانایی کوچک شدن را به لباس اضافه کرده است پس امکان رخ دادن این اتفاق در فصل 4 وجود دارد. تا اینجا شخصیت اتم بیشتر به پلیس آهنی یا آیرون من شبیه بوده و امید می رود این شخصیت هم به ریشه ها بازگردد.

Brandon Routh در نقش ری پالمر و در لباس اتم

Brandon Routh در نقش ری پالمر و در لباس اتم

«افسانه های فردا» (Legends of Tomorrow) :

با توجه به این که در این مقاله از این سریال نام خواهم برد بهتر است کمی در باره ی آن بدانید.

این سریال درواقع یک برخورد بزرگ بین دو سریال فلش و ارو است و قرار است که بعد از فصل 4 ارو و فصل 2 فلش پخش شود. تا کنون فقط یک تریلر رسمی از این سریال منتشر شده که قهرمان های اصلی را نشان میدهد. اشخاصی مانند:

Captain Cold

Heat Wave

The Atom

Hawk Girl

Hawk Man (در تریلر نبود ولی حضور او در سریال تایید شده است)

White Canary

Firestorm و …

همچنین شخصیت اصلی منفی سریال «وندال سویج» (Vandal Savage) یکی از ابر شرور های بزرگ دنیای دی سی است که “Casper Crump” بازی آن را بر عهده دارد.

برخی از قهرمانان سریال افسانه های قردا

برخی از قهرمانان سریال افسانه های فردا

تیا کویین (Speedy):

دستیار و سایدکیک جدید الیور در فصل 4 خواهرش تیا است که برای یادبود روی هارپر (Arsenal) و همچنین کمک به تیم ارو، لباس مبدل به تن و با اسم اسپیدی با خلافکاران پیکار می‌کند! تیا کویین پس از آموزش هنر های رزمی نزد پدرش مالکوم مرلین هم اکنون مبارز قابلی است و در تیراندازی با کمان نیز مهارت بالایی دارد.

Willa Holland در نقش اسپیدی

Willa Holland در نقش اسپیدی

کورتیس هالت (Mr Terrific) :

Echo Kellum نقش یک قهرمان جدید در سریال را بازی خواهد کرد .

مستر تریفیک در کتاب های کامیکس شخصی به نام “مایکل هالت” است که توانایی منحصر به فرد او هوش بسیار بالا و یادگیری سریع است ، به طوری که این شخص مسلط به انواع فنون رزمی ، زبان های زنده ی دنیا ، تکنیک های کمک های اولیه و امدادی و بخصوص نابغه ی کامپیوتری است . این شخص پس از مرگ همسر باردارش به لیگ عدالت (Justice League) نیز می پیوندد.

اما در سریال ارو، مستر تریفیک شخصی به نام «کورتیس هالت» و یکی از نابغه های کامپیوتری و مخترعین شرکت پالمر است که زیر دست فلیسیتی اسموک کار می‌کند.

Echo Kellum بازیگر کاراکتر مستر تریفیک در فصل 4

Echo Kellum بازیگر کاراکتر مستر تریفیک در فصل 4

سارا لنس (White Canary):

یکی از جالب ترین اتفاقات این سریال بازگشت دوباره‌ی «Caity Lotz» در نقش قناری سفید است. البته هنوز به طور رسمی حضور سارا لنس و زنده شدن وی در فصل 4 تایید نشده ولی با توجه به تریلر سریال افسانه های فردا سارا لنس در لباسی جدید و با استایل همیشگی نقش یک ابرقهرمان (یا ابرشرور!) را بازی می‌کند . درباره ی زنده شدن سارا هم به احتمال زیاد راس الغول جدید (مالکوم مرلین) سارا را در چاه لازاروس انداخته و باعث برگشتنش به حیات شده است.

احتمال بازگشت دوباره ی قناری دوست داشتنی در فصل 4 وجود دارد .

احتمال بازگشت دوباره ی قناری دوست داشتنی در فصل 4 وجود دارد.

جان دیگل:

جان دیگل جزو اولین کاراکتر های مهم سریال است. حضور پررنگ او و همچنین شجاعت ها و فداکاری های وی در طول سریال باعث حدس و گمان هایی شده بود مبنی بر اینکه نام اصلی جان در واقع «جان دیگل استوارت» یا «جان استوارت دیگل» است و ممکن است در آینده به گرین لنترن معروف «جان استوارت» تبدیل شود (و در همین راستا قدرتمند ترین شخص در سریال).

اما با صحبت های دیوید رمزی (بازیگر نقش دیگل) با رسانه ها این احتمالات کمرنگ تر شد.  این در حالی است که در قسمت آخر فصل 3 الیور صحبت هایی با دیگل درباره ی پنهان کردن هویتش در عملیات ها داشت.

در آخر نقاب جدید دیگل در فصل 4 همراه با لقب «Black Driver» آشکار شد و به تمام شایعه ها موقتا خاتمه داد (به شخصه هنوز به لنترن شدنش امیدوارم هرچند 200 بار ردش کنند چون واقعا دیگل پتانسیل تبدیل شدن به چیزی بیشتر از «بلک درایور» را دارد)

لباس جدید دیگل در فصل 4 – در نگاه اول مانند کلاه مگنیتو در مردان ایکس است!

دمین دارک (Damien Darhk):

دشمن اصلی الیور و تیم ارو در فصل 4 شخصی به نام  «دمین دارک» است که از دشمنان قدیمی و خطرناک «راس الغول» نیز بود (فصل 3). دارک تیم و تشکیلاتی مانند لیگ قاتلین راس الغول دارد و میتواند چالش خوبی برای قهرمانان این سریال باشد . اجرای نقش دارک در فصل 4 بر عهده ی Neal McDonough است.

Damien Darhk دشمن اصلی قهرمانان در فصل 4

Damien Darhk دشمن اصلی قهرمانان سریال در فصل 4

الیور کویین (Green Arrow):

و در نهایت قهرمان اول سریال رنگ و لعاب تازه ای به خود گرفت و به ریشه های کامیکی بازگشت. با توجه به فداکاری روی هارپر در فصل 3 و تحویل دادن خود به پلیس به عنوان اروی واقعی و همچنین مرگ ساختگی وی در زندان، دیگر استفاده کردن از نام ارو ممکن نیست پس اینجاست که الیور با نامی جدید (یادی کنیم از مالکوم مرلین که در فصل 1 پیشنهاد آن را داد ولی با مخافت الیور مواجه شد) به استارلینگ سیتی بازمیگردد.

ظاهر جدید الیور کویین برگرفته از ظاهر new 52 این شخصیت است و به همین دلیل ریش و سبیل کلاسیک را ندارد .

ظاهر جدید الیور کویین برگرفته از ظاهر new 52 این شخصیت است و به همین دلیل ریش و سبیل کلاسیک را ندارد.

  • انتخاب اسم گرین ارو هنوز به طور رسمی تایید نشده است و ممکن است طرح دیگری در ذهن نویسندگان باشد.

البته تبدیل شدن الیور به گرین ارو از قبل نیز قابل پیش بینی بود حتی در سریال فلش نیز اشاره های پنهانی به آن شد که به آن می پردازیم:

در سریال فلش، اگر با دقت به روزنامه ای که ایوبارد ثاون (Reverse – Flash) از آینده آورده دقت کنید میتوانید در سمت چپ عکس این نوشته را ببینید:

«.The Flash with help from Starling city’s Green Arrow , The Atom and Hawk Girl , began fighting the Reverse-Flash around midnight last night»

ترجمه: «در نیمه شب گذشته، فلش با کمک گرفتن از «گرین اروی استارینگ سیتی»، « اتم»  و « هاوک گرل»،  مبارزه ای را با فلش معکوس آغاز کرد. »

در این نوشته نام «گرین ارو» به خوبی نشان دهنده ی آینده ی سریال ارو است.

به تیتر پایین سمت چپ عکس توجه کنید . آیا باید منتظر یک اتفاق بزرگ باشیم ؟!؟!

به تیتر پایین سمت چپ عکس توجه کنید. آیا باید منتظر یک اتفاق بزرگ باشیم؟!

تیم ارو علاوه بر عنوان جدید نیازمند یک مرکز فرماندهی دیگر نیز هستند زیرا مقر قبلی توسط پلیس شناسایی شد. نام مقر جدید تیم در فصل 4 «Arrow Bunker»  است که شباهت هایی به «Bat Cave» دارد.

Arrow Bunker . در سمت چپ تصویر حدود 5-6 دکور برای نگهداشتن لباس است که میتواند نشان دهنده ی تعداد قهرمانان باشد

Arrow Bunker. در سمت چپ تصویر حدود 5-6 دکور برای نگهداشتن لباس قابل مشاهده است که میتواند نشان دهنده ی تعداد همکاران الیور باشد.

 فصل 4 دارای تم روشن تری نسبت به فصل 3 است

  • از دیگر خبر های جالب فصل 4 حضور «جان کنستانتین» از سریال «Constantine» در یکی از قسمت هاست.
حضور Matt Ryan در نقش جان کنستانتین در فصل 4 ارو

حضور Matt Ryan در نقش جان کنستانتین در فصل 4 ارو

 

بررسی تریلر رسمی فصل 4:

در تریلر رسمی فصل 4 ک به تازگی منتشر شده نکات جالبی مشخص شد از جمله:

صحبت های دمین دارک درباره ی انارکی (Anarky) که یکی از دشمنان ارو در فصل 4 است.

درگیری بین مالکوم مرلین و نیسا الغول (دختر راس الغول سابق)، که احتمالا به دلیل غصب زیرکانه ی جایگاه راس الغول به دست مالکوم است.

عوض شدن نام شهر از استارلینگ سیتی به استار سیتی (نام اصلی این شهر در کامیک ها Star City است) و بازگشت به ریشه های اصلی. البته در زیر نام تعویض شده ی شهر با این عبارت رو به رو می شویم:

Renamed in memory of Dr. Raymond Palmer 1981 – 2015

با توجه به این متن دلیل تعویض نام شهر زنده ماندن یاد دکتر پالمر است که نشان دهنده ی اتفاق غیر منتظره در پایان فصل 3 و انفجار آزمایشگاه پالمر می باشد و به نظر، دکتر پالمر در آن حادثه جان خود را از دست داده است. (به احتمال زیاد اتفاق دیگری مانند مفقود شدن افتاده یا پس از مرگ بوسیله ی نانو روبات ها زنده خواهد شد)

ملاقات مستر تریفیک با فلیسیتی از دیگر صحنه های تریلر است.

زنده شدن سارا و بیرون آمدن وی از چاه لازاروس (قبلا نیز به این اتفاق اشاره شده بود)

 و فعالیت های شرورانه ی دمین دارک و تعجب کردن وی پس از برخورد با گرین ارو (در آن صحنه دمین پس از مشاهده ی گرین ارو می گوید «تو ارو نیستی، اون مرده است») نیز در تریلر قابل مشاهده است.

kshadshafsafa

Star City نام جدید شهر استارلینگ سیتی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عادل در تاریخ 1394/09/15 و 2:26 دقیقه ارسال شده است

داداش سایتت عالیه میدونم تازه تاسیسه ولی اگه میشه تعداد فیلم هارو بیشتر کن .. ممنون بابت سایت خوبت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما برترین سریال از بین سریال های پایین چیست؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 20,797
  • بازدید کلی : 192,896